Moikka vaan kaikille! Ajattelin aloittaa nyt uuden lifestyle blogin vähän paremmissa merkeissä. Mulla oli pitkään toinen blogi, mutta en oikein pitänyt siitä. Päätin sitten tehdä uuden. Blogi on vielä tallella, mutta en tiedä poistanko sen tulevaisuudessa. Linkkiä en tänne laita, koska en pidä siitä blogista. Teen tästä vähän paremman. 

Blogi tulee olemaan täynnä omia ajatuksia ja mielipiteitä. Mielikuvistusta saatta myös löytyä. Jos joku postaus ei miellytä, niin sille ei voi mitään. kaikkia ei voi miellyttää. Kaikki kuvat blogissa on otettu omalla kameralla. Kamerana toimii Nikon 1 j2. En ole mikään ammttivalokuvaaja. Kuvaan omaksi iloksen ja, koska rakastan sitä. 

Lyhyesti jotain tietoa kirjoittajasta: Eli siis olen 15-vuotias kohta 16-vuotias blondi tyttö. Käyn yläasteen viimeistä luokkaa. Luonteeltaan olen ehkä vähän ujo, mutta myös kova ääninen (silloin kun avaan suuni). Olen asunut samassa talossa ja kaupungissa koko lyhyen elämäni. 
Tykkään valokuvaamisesta ja muusta joka liittyy mediaan. Ihan pienestä asti olen tykänyt valokuvaamisesta sekä videokuvaamisesta. Toive ammatti olisi työ median parissa.

Olen myös eläinrakas ja kotoa löytyy vuoden ikäinen Muru koira. Muru on rodultaan havannankoira. Kokonaan ruskean värinen, mutta jaloista löytyy valkoista. Tosi energinen ja mukava tapaus. Energiaa riittää vaikka koko päiväksi. Piristää jokaisen päivää. On ihmisrakas koira ja tykkää kaikenlaisista ihmisistä. Todella ihana koira.

Ajattelen myös aika suorasti, mutta en aina uskalla sanoa kaikkea. Silloin kun sanon jotain sanon sen rehellisesti ja ajattelematta. Vasta jälkeenpäin ajattelen sanomisiani. En yleensä toimi hetken mielijohteesta. Asioiden tekemistä tulee yleensä harkittua liiankin monta kertaa ja yleensä harkinta kertojen jälkeen asia jää tekemättä. 

Mainitsemisen arvoista olkoon myös se, että olen vegaani (väärä sana). Eli en syö kananmunia, punaista lihaa, kanaa sekä maitotuotteita. Syön eläinkunnan tuoteista ainoastaan kalaa Tämä ruokavalio muutos tapahtui alku vuodesta, enkä ole sen jälkeen kaivannut lihaa takaisin. Olen tähänkin asti pärjännyt hyvin ilman lihaa.

Elämä etenee omaa tahtia ja elän siinä päivä kerralla. Koskaan ei voi tietää mitä huomenna tapahtuu.

Toivottavasti pidätte blogistani. Annan lukijoille vapaat kädet tutkia blogia. Tervettuloa lukemaan!